• تلفن شرکت : 8-37050487 -051
  • تلفن همراه : 09153164465
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شرکت کاوش داده پردازان - دفتر شمال شرق

سوالات متداول بخش فروش

شرکت کی دی تی در کدام شهر ها نمایندگی دارد ؟
از آن جا که این شرکت پروژه محور می باشد ، در تمامی شهر ها همکارانی به صورت قراردادی و یا پیمانی با مجموعه فعالیت دارند .
نحوه درخواست نمایندگی به چه صورت است ؟
سبد محصولی شرکت کی دی تی چیست ؟
جهت دریافت لیست قیمت محصولات چه باید کرد ؟
نحوه تسویه در هنگام خرید به چه صورت می باشد ؟
نحوه ثبت پروژه به چه صورت می باشد ؟
پروژه های معتبری که از این برند استفاده کردند را چگونه می توان شناخت ؟
در صورتی که یک کالا موجود نباشد چه مدت زمان تولید آن محصول طول میکشد ؟
آیا محصولات کی دی تی ایران کد دارند ؟
آیا در سامانه دولت می توان معاملات و مناقصات خود را انجام دهیم ؟
آیا شرکت کی دی تی سامانه ای برای استعلام موجودی دارد ؟
در صورتی که تمایل به خرید از همکار و یا نماینده فعال در شهرستان نداریم آیا میشود از خود شما به طور مستقیم خرید انجام داد ؟

سوالات متداول بخش گارانتی

مدت زمان ارسال گارانتی تا زمان تعمیر به چه مدت است ؟
اگر تحویل حضوری باشد ، ظرف ماکزیمم یک ساعت گارانتی شما تعمیر خواهد شد و اگر به صورت غیر حضوری باشد ماکزیمم ۴۸ ساعت اجناس گارانتی مورد بررسی قرار خواهند گرفت .
نحوه استعلام گارانتی اجناس خریداری خریداری شده به چه صورت است ؟
اگر مدت زمان گارانتی کالایی به اتمام رسیده باشد ، برای تعمیرات مورد قبول شرکت می باشد ؟
هزینه تعمیر اجناس خارج از گارانتی به چه صورت می باشد ؟
آیا اجناس خریداری شده را برای گارانتی باید به نمایندگی های مختلف تحویل داد و یا می توان آن را به صورت مستقیم به واحد پذیرش تحویل داد ؟
منظور از تعویض غیر حضوری در بخش گارانتی چیست ؟
چه کسانی قابلیت استفاده از تعویض غیر حضوری را دارند ؟
مدت زمان تحویل کالاهای داغی در تعویض غیر حضوری چه مدت است ؟
هزینه حمل و نقل اجناس گارانتی بر عهده خود شرکت است یا شخص ارسال کننده ؟
آیا کالاهایی که غیر از گارانتی می باشد ( گارانتی آن به اتمام رسیده است ) در صورتی که با هزینه تعمیر شوند باز هم گارنتی دارند ؟
در صورتی که کالای خریداری شده فاقد فاکتور و یا جعبه باشد آیا شامل گارانتی می باشد ؟
در صورتی که لیبل خریداری شده را مخدوش و یا برداشته باشیم آیا شامل گارانتی میشود ؟
روند کلی اجناس فرستاده شده به واحد گارانتی به چه صورت می باشد ؟
منظور از گارانتی طلایی در شرکت کی دی تی چیست ؟
منظور از گارانتی پلاتینیوم در شرکت کی دی تی چیست ؟
منظور از گارانتی نقره ای در شرکت کی دی تی چیست ؟
آیا در صورت ضربه ، شکستگی ، آبخوردگی ، کالای خریداری شده شامل گارانتی می شود ؟
نحوه ی اطلاع از وضعیت گارانتی کالاهای ارسالی به چه صورت است ؟
در چه ساعاتی از روز می توان برای گارانتی حضوری مراجعه کرد ؟

سوالات متداول بخش فنی

در صورت بروز مشکل در مجموعه ی امنیتی-نظارتی شما (دوربین مداربسته) لطفا به دقت موارد زیر را بررسی نمایید :

۱) اتصالات فیزیکی از قبیل سوکتها ، کابلها ، برق رسانی به تجهیزات ، رابط صحیح بین تجهیزات به لحاظ پهنای باند(۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Mbps) را بازدید نمایید.پورتهای شبکه در رکوردرهای “کی دی تی” از پهنای باند ۱۰۰۰ Mbps پشتیبانی میکند ، بدیهیست پورت NVR در صورت اتصال به پورت ۱۰۰۰Mbps در سوییچ ، بالاترین پهنای باند را در اختیار شما قرار میدهد .

۲)اگر در طراحی شبکه از چندین سوییچ استفاده میکنید ، در نظر داشته باشید توپولوژی استار مناسبترین روش برای اتصال سوییچ ها به یکدیگرند .

۳)تمام تجهیزات متصل به شبکه را از نظر متفاوت بودن ip (در عین یکسان بودن IPRange ) بررسی نمایید تا از عدم “IP conflict” مطمئن شوید .

۴) در هنگام تنظیم کردن دوربینها روی دستگاه NVR از وارد کردن شناسه و رمز به طور صحیح اطمینان حاصل نمایید .

۵)دوربین نیز مانند دیگر تجهیزات باید با توجه به شرایط و محدودیتهای پروژه تنظیم شود و تنظیمات پیش فرض لزوما همیشه بهترین تنظیم به شمار نمیروند .

۶)در شبکه های سازمانی و شبکه های حفاظت شده ، ممکن است پورت هایی که تجهیزات مدار بسته به وسیله ی انها با هم ارتباط برقرار میکنند بسته باشد ، پس از بررسی در صورت بسته بودن پورتها ، از ادمین شبکه بخواهید پورتهای مربوطه را برای شما باز نماید .

۷)در صورت اتصال دوربین یا nvr خود به کامپیوتر از خاموش بودن فایر وال و آنتی ویروس مطمئن شوید .

در دستگاه NVR گزینه ی جستجو را میزنم اما دستگاه دوربینی را پیدا نمیکند ؟
از طریق کامپیوتر نمیتوانم وارد تنظیمات NVR یا دوربین خود شوم (صفحه ی ورود در اینترنت اکسپلورر نمایش داده میشود) ؟
از طریق کامپیوتر نمیتوانم وارد تنظیمات NVR یا دوربین خود شوم (صفحه ی ورود در اینترنت اکسپلورر نمایش داده نــــمیشود) ؟
تشخیص حرکت را فعال کردم اما ضبط انجام نمیشود ؟
انتقال تصویر روی گوشی همراهم انجام نمیشود ؟
دوبین “کی دی تی” را روی یک “ان وی آر” از برند دیگر نصب کردم ، دوربین اضافه شده اما تصویر سیاه است ؟
دوربین را روی NVR اضافه کردم اما روبروی آی پی دوربین کلمه ی “غیر مجاز” یاIdentifying error نمایش داده میشود ؟
از تصاویر ضبط شده پشتیبان گیری کردم ، اما فایل تصویری به درستی پخش نمیشود ، چگونه باید اصلاح کنم ؟
چرا تصاویر دوربینها روی نمایشگر NVR مرتبا قطع و وصل میشود؟

سوالات متداول بخش وب سایت

وب سایت بر روی سیستم من باز نمیشود ؟
از اتصال سیستم خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید .
وب سایت بر روی سیستم من باز می شود ولی خیلی به هم ریخته است ؟
نرم افزار های محصولات قدیمی برای دانلود روی وب سایت نیست ؟ چرا ؟
قسمت دانلود ها کجای وب سایت است ؟
نیاز به کاتالوگ کلی محصولات دارم . لطفا راهنماییم کنید .

آدرس : مشهد - خیابان صاحب الزمان (عج) - بین صاحب الزمان (عج)20 و 22 - مجتمع توفیق - پلاک 6

تلفن تماس : 8-37050487-051

تلفن همراه : 09153164465 -09153304465 -09033164465

فکس : 37050470 -051

پست الکترونیکی : info@Kdt-Khorasan.ir


کلیه حقوق این سایت به کی دی تی خراسان تعلق دارد

2024 KDT-KHORASAN. All Rights Reserved